Müzik Dinle - Klipler - Şarkı Sözleri

müzik dinle,klip izle,mp3,müzik,son klipler,şarkı sözleri

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Petek Dinçöz - Doktora Git





Petek Dinçöz - Doktora Git Klip İzle







Petek Dinçöz - Doktora Git Şarkı Sözü


Sıkıldım artık anlamaktann.
Herkesi herseyiuzerine odül veriyorum
Gibiyim yapilan kötulüklerin
Sanırım arıza bende
Aslinda sevilmezsem ölüyorum
Kimbilir? hangi kırılma noktasında
Bir suçu tamir ediyorum
Yürü doktara git doktora git
Boşalt şu çöp sepetini diyorum
hepi topu yüz değeri faliyetle
bağenmeyi çözer bilemiyorum
Doktora git doktora git
Bosalt şu çöp sepetini diyorum
Hepsi topu yüz değeri faliyetle
Begenmeyi çözer bilemiyorum
Yıkıldım en güvendiğim
Dağlara bile karlar yağdı
Bu nedir böyle habire
Kandirılıp kandırarak yarışmakKoca dünyada hiçmi yok
Yani bitane Allahın kulu
O kadarmı zor söküp zırhlarını
Kendinle barışmakYürü doktara git doktora git
Boşalt şu çöp sepetini diyorum
Hepi topu yüz değeri faliyetle
Beğenmeyi çözer bilemiyorum
doktora git doktora git boşalt şu çöp sepetini diyorum
Hepi topu yüz değeri faliyetle beğenmeyi çözer bilemiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder