Müzik Dinle - Klipler - Şarkı Sözleri

müzik dinle,klip izle,mp3,müzik,son klipler,şarkı sözleri

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Manga Beni Benimle Bırak





Manga Beni Benimle Bırak Kilip İzle





Manga Beni Benimle Bırak Şarkı Sözleri


al bu dünya al senin olsun
benim hiç gözüm yok hepsi senin olsun
ama son bir dileğim var senden
su gaybana dünyada varını yogunu al
hepsini al da !
beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine
al bu dünya al senin olsun
ne olur benden artık uzak dur
bir günahın varsa işledigim
o benim borcumdur
sen varını yogunu al
hepsini al da!
beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine
beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine

0 yorum:

Yorum Gönder